Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Två till...

...LO:s kom till i helgen. Var som jag skrev här nedan alldeles tokinspirerad så det bara flöt på. Höll ungefär samma tema på alla 3 av en orsak. Det kommer du se längre ner i inlägget.


Steampunkade till minstingen i familjen.


Senare bytte jag ju naturligtvis ut dymotexten My till Our "lovely girl". Vet inte vad jag tänkte på just då;)




Här är orsaken till att jag ville ha ungefär samma tema, nämligen att jag har satt upp dom som en tavla i vardagsrummet. Här ser ni även den tredje LO:n på mig och sambon(ingen närbild tyvärr)


Ett litet familjeträd:)

Har pysslat på med många nya projekt, men det är tyvärr sånt som jag inte kan visa riktigt än. Kommer snart.
Nu ska jag gå och sussa, har varit på Mariagården för lite pyssel med gummorna igen. Som balsam för själen.

Kram

-LAYOUTER LO | |
#1 - - Jessica:

Aha.. alla 3 bildade en familjetavla!! Jättefint o du är så duktig söstra mi!!! Kram Jessica

#2 - - essmo:

Wow! Sååå jäkla snyggt! Vilken rolig å cool idé att göra en tavla på det sättet. Layouterna är helt fantastiska, så många coola detaljer!Får mig att vilja gå ut i garaget å slå sönder något.. typ en stereo eller nåt.. Du är grym på allt du tar dig för! =)=)=)

å du; TACK för de snälla orden inne hos mig -blev jätteglad!!!

Hoppas du får en härlig dag!

stor kram på dig!

#3 - - Ziro:

Wow!!! Helt otroligt snygga! Riktigt kul idé också att sätta upp den som en tavla på hela familjen! Jag är djupt imponerad!

#4 - - MalinZ:

Jättefina LO:s gillar färgerna och dekorationerna skarpt. Tror du har hittat en ny favoritstil. Kan du inte göra några kort i den stilen? Vore kul att se. Kram från Malin Z

#5 - - VeronikaP:

Så himla fina LOs och läcker tavla! Tack för trevligt sällskap igår och tusen tack för presenten! Det suger i pysselfingrarna.... :-)

#6 - - tess:

Men guuud va snyggt. Då fick man mera isperation...

#7 - - Anna:

Underbart!

Förståe inte var du fåralla dina idéer ifrån! Tur att vi andra har dig som inspiration så behöver vi inte tänka så mkt själva...



Trevlig helg!