Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Vinst x 2 och tavla

Idag är jag extra GLAD:) Upptäckte precis att jag vunnit Panduro´s tävling IGEN!
Jag vann nämligen även tävlingen veckan innan.

Vinst 2 veckor på rad....ska jag köpa en lott nu?

Tusen tack till teamet som röstat på mina bidrag:)
I veckan kom det första presentkortet på 200:-. Jag och dottern spenderade lördagen med shopping. Passade då på att åka till Panduro och handla. Snart får jag ju anledning att åka tillbaka dit igen:)

Här och här finner ni mina bidrag
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår gjorde jag om denna tavla som jag fick av min vän A för ett antal år sedan.
Den ramlade ner vid ett tillfälle och flaskorna som stog inuti gick sönder. Jag tog bort alla dekorationer och började om från början.
Målade hela tavlan vit, innan var den beige.
Papper från Maja Design.
Clearstamps bokstäver.
HOME-bokstäverna köpta jag på Panduro, likaså klockstämpeln. Bokstäverna målade jag vita och stämplade med en textstämpel.
Blommor, blingpärlor och utstansade fjärilar.
Den vita runda dekorationen har jag gjort själv.

 
Nu hänger den på väggen i vardagsrummet.


Ha det gott och tack för besöket!

Kram

-KORT | |
#1 - - Marie:

Hejsan Tesa, grattis till vinsterna. Det förstår jag att du vann på denna fina tavla, säger det igen. Du är så himla duktig på det du gör, ha det gott kram

#2 - - Maria:

Grattis! Du förtjänar det:)

#3 - - Brittis:

ååååhhh så underbart vacker!! Du är ju fantastiskt duktig. En riktig inspirationskälla!!! Ha det gott!

Kram/Brittis

#4 - - annkan:

Åhh, så himla fin!! Förstår verkligen att du vann!!!

Den är ljuvlig. :-)



Kram på dig.

#5 - - Petra/Paradise:

Huuuur snyggt som helst!! WOW! Vilken fantasi du har männská!!! :D



OOOH!! STORT GRATTIS till vinster i Panduros tävling!!!!!

Dock är jag inte ett dugg förvånad :)



KRAMISAR!!

#6 - - Ellis:

Grattis till vinsterna och tavlan blev jättefin!

Kram Elenor