Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tekanna

Trevlig söndag på er!

Här sitter jag och kan knappt slita blicken från fönstren.
Där utanför är det just nu så bedårande vackert. Dock svårt att förmedla i en bild.

Vart man än vänder sig så lyser den vita snön från träden och marken. Solen skiner och himlen är klarblå.
Så himla vackert.

Sambon och lilltjejen är hos min sambo´s bror och stora tjejen har sovit hos en kompis ända sen i fredags.
Jag har städat lite och sitter nu och tänkte uppdatera lite.
Jag har pysslat på med mina nya stämplar från Stämpelkällan, men det är inget jag kan visa er ännu.
Så ni får hålla ut;)


Igår kväll gjorde jag ett bidrag till en tävling på Panduro.
Det blev en tekanna i kärlekens tecken.
Temat är Valentines day.

Hade slut på mina Prima-rosor så jag gjorde en egen ros istället men lite snöglitter på toppen.

Hjärtstämpeln kommer från Stämpelkällan. Det är egenligen en hel rad med hjärtan så jag klippte ut en av dom för att fästa på denna tag. Texten har jag monterat ihop själv.

Kannan i en display.

Sambon hade med sig pärlhyacinter hem som han fått av paret i huset där de är och bygger just nu.
Dom är så skira och fina.

Nu ska jag ta och städa lite till innan familjen kommer hem.

Önskar er en bra start på veckan.

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - annkan:

Kalasfin tekanna!

Hoppas du vinner tävlingen. :-)



Kram!

#2 - - Dot scrap:

Wauw Tesa.

Hvor er den tekanna i kärlekens tecken utrolig smuk og flot. Så mange super dejlige detaljer. Smuk rose du har lavet selv, og så flot at kanden har punchede kandter. Fantastisk display til kannan.

Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Held og lykke.

Dorte aka dot-scrap

#3 - - annickan:

Hej hej! Jaa urk var ordet =) Vilket man ju inte kan säga om din fina tekanna och underbara vinterbilder! Jag måste nog träna på ett par kannor till innan jag blir riktigt nöjd...och du, vilken suveränt vacker ros du har gjort!!! DEN var oslagbar Tesa! Hur i hela världen har du gjort den?? Ha en skön söndagskväll...ser fram emot att få se vad du har gjort för fint som kommer...Kram kram

#4 - - Petra/Paradise:

Ursöt kanna du gjort till utmaningen Tesa!

Håller mina tummar för dej!



Visst är det vackert med ett krispigt, vitt vinterlandskap och klarblå himmel!

Men...jag är tyvärr jäkligt trött på denna kyla, halka och snötäcke nu..

Nu vill jag ha VÅÅÅÅÅR!!!!



KRAAMISAR

#5 - - Elin:

Vilken vacker tekanna! Jag hoppas verkligen att du vinner tävlingen! =)

#6 - - Stinne:

Hejsa

Super skøn the kande - den er super romantisk!



Tak fordi du deltager i Panduros hobby blog!

#7 - - Silla:

Hvor er kannen bare super flot ;) og tillykke med gevinsten..super super flot arbejde ;)



Knus og kram herfra

#8 - - Ellis:

Kannan är jättefin! =) Snygg display!

Kram Elenor