Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Topplista år 2011...

...eller rättare sagt min favoritlista på olika projekt som jag gjort under året 2011.
3 stycken projekt för varje månad blev totalt 36 bilder....oppss!! Får se om ni orkar med hela listan:)

Jag har laddat upp miniatyrbilder, men det är bara att klicka på bilderna för att se den större.

Januari

  

Februari

  

Mars

  

April

  

Maj

  

Juni

  

Juli

  

Augusti

  

September

  

Oktober

  

November

  

December

   

Det var riktigt kul att sitta och gå igenom året. Glömmer så lätt bort vad det är jag skapat.

Nu vill jag önska er alla ett
Gott Slut och Ett Gott Nytt 2012

Kram

-SKAPAT | |
#1 - - Anette:

Vad mycket fint du har gjort! Jag ser fram mot mer 2012.

#2 - - Maiden:

Urläckra saker! Min favorit är helt klart snusdosan - å den har jag ju sett live! :-)

Gott slut å gott nytt!

Stor kram

#3 - - Yena:

Gott nytt år till dig! Du gör fantastiska saker och är så inspirerande!

#4 - - Lotta (Lof):

Det kan inte ha varit lätt att välja ut favoriter bland så många fina och underbara alster...

Tack för all inspiration som du gett under det gångna året.

Ett gott slut och ett riktigt gott nytt 2012 till dig!

Kram

#5 - - Pysselfröken:

Wow så mycket snyggt! Häxdrycken och julgranen får bli mina absoluta favoriter. Gott nytt år!

Kram

#6 - - Zima:

Ååååh va mycket fina saker du gjort i år!!! Måste ha varit svårt att välja ut just det här sakerna - jag menar allt du gör är ju så fint och inspirerande! :)



Tack för all underbar inspiration (och goa kommentarer i min blogg) du gett mig under 2011! Jag ser fram emot att fortsätta följa dig under 2012. Och va roligt att vi kommer att ses i Karlstad!



Önskar dig och de dina ett GOTT NYTT 2012!

Kram Maria

#7 - - MezzaNotte:

Oh, vad massa fina alster du gjort! Är såå imponerad! Måste ta o kika mer, men inser att jag blit tok inspirerad.

Massa nyårskramar till dig! Katja

#8 - - Anneli B:

#9 - - Anneli B:

Ett Gott Slut & Ett Gott Nytt År önskar jag er!! Kramar Anneli

#10 - - Brittis:

ååååhhh...allt är ju absolut jättefint. Lite har jag ju härmat, men ugglorna är nog de mest uppskattade som jag härmade och gav till granntöserna. Sedan har det blivit, hundvalpar, katter mm, på samma tema och fantasin hade inga gränser. Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig . Säger som de andra, ser fram emot kommande tips och inspiration. Tack kära Du! Kramen Brittis

#11 - - Maria:

Fantastisk inspirerande alster!



God fortsättning på det nya året, mvh Maria

#12 - - Laila:

Vill bara glida in och tala om att jag är här nu igen. ;-) Den här gången för att önska att du får ett helt underbart 2012



Ser fram emot dina nya alster som inspirerar så mycket.