Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Vinnaren av armbandet från JSDesign

Nu är tävlingen AVSLUTAD och när tiden ändå fanns så
har vi dragit en vinnare redan nu istället för att vänta tills ikväll.



Och den lyckliga vinnaren är



Linda Horn.
GRATTIS!!
Jag har mailat dig.

Bor du i Karlstad/Värmland kan du boka in en kostnadsfri smyckesvisning av JSDesign.

Visningen är kostnadsfri i Karlstad-området samt övriga Värmland i mån av tid.
Visningar kan ske alla veckodagar efter överenskommelse.
Det bör vara minst 7 stycken, gärna fler inbjudna. Övriga Värmland minst 12 st. 
Om det är svårt att få ihop folk, kan du be alla att ta med sig varsin vän!

Dessutom går det alldeles utmärkt att boka mig dagtid.
Kanske ni vill ha en visning på Er arbetsplats?

Betalning sker kontant vid visningstillfället.

  Jag  kommer ca 30 minuter innan utsatt tid för att förbereda visningen. Visningen tar cirka 1-2 timmar och gästerna får titta, prova och ställa frågor.
För visningen behövs ett vanligt bord som du håller med, jag står för duk och spegel.
Du som värdinna erhåller ett valfritt smycke i värdinnegåva.
(Gäller ej beställning eller från kollektionen Jolin Exclusive, utan redan tillverkade smycken)
Eventuell förtäring står värdinnan för.

Besök JSDesign för kontaktuppgifter.

Kram

-TÄVLINGAR & VINSTER | |
#1 - - Sindra:

Grattis Linda! :D

#2 - - Linda:

Ååååh, jippie!!! Vad kul!

#3 - - Linda:

Åååh, jippie!! Vad kul-1

#4 - - L8:

Grattis Linda!

Kram

L8

#5 - - Jolin:

Grattis Linda! Jag ska svara på ditt mail nu!

Kul att så många ville vara med o tävla om mitt armband, kanske kan jag få Tesa att lotta ut nåt mer i framtiden?!