Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Jubileum

Idag har jag varit på Anna´s Scrapbooking som firade 2 års jubileum.
Jag gjorde denna present till Anna igår.

En PostIT-hållare





Hann även med att altra en låda





Detta kort gjorde jag hos Anna idag


Idag var en sån dag när allt bara låser sig när man träffas flera stycken
och sitter och pysslar tillsammans. Ingen fantasi överhuvudtaget.
Jag måste erkänna, jag pysslar bättre i mitt eget hobbyrum!

Önskar er en fortsatt trevlig helg!

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Linda:

Vilka fina altrade saker! :)

#2 - - Linda:

Blev helt såld på lådan. Så j****la läcker verkligen!



=D

#3 - - MiaMaria:

Hej!

Så vackert du har scrappat.....



Lycka till inne hos mig!

MiaMaria

#4 - - ulrika_m:

Suprfina kort och vilken läcker låda! Förstår inte hur du bär dig åt för att få allt att se så perfekt lagom dekorerat ut, inte för mycket och inte för lite, bara helt perfekt. Lär mig, snälla?