Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Baby Shower

I veckan anordnades en Baby Shower för min kollega. Min tanke var att göra några riktigt personliga presenter.
Då bebisen fått arbetsnamnet Nugget (av en annan kollega) så var det givet att försöka få med namnet på något. Så jag köpte två body´s och lät min skärmaskin få jobba lite.

Min kollegas kommentar: Den här ska bebisen ha varje dag. Så jag kanske får framtida beställningar vartefter bebisen växer.....;)

Min kollega har även två katter så det blev ett tryck till:)

 

Min kollega blev så glad över dessa så det trillade en liten tår på kinden ♥
Det är så kul att kunna ge något så personligt.
Text och motiv är gjorda i ScanNCut Canvas.

Läs mer hos Hobbyworld.

 

 
-DEKORATIONER, -SKAPAT, HOBBYWORLD, TYGTRANSFER | |