Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Underbara färger från Martha Stewart

Min nya favoritfärg, Metallic Champagne 32994 från Martha Stewart tillsammans med en ny stencil.
Jag använde stencilen direkt på vit cardstock från Bazzill.
************
My new favorite color, Champagne 32994 from Martha Stewart with a new stencil.
I used the stencil directly onto white cardstock from Bazzill.

Detta är ett födelsedagskort som kommer att överlämnas idag.
************
A Birthday card.

 
 
Fullständig materiallista finns hos Hobbyworld. Klicka här.
 
**************************************
 

Ett till grattiskort som kommer att överlämnas idag.
Jag har använt Stucco Paint på en stencil från Prima.
************
Another Birthday card. I used Stucco paint on a stencil from Prima.

High gloss finish skulle jag vilja jämföra med glossy accent för er som använder det. Jag har använt det på bokstäverna.
Det som glittrar på ramen, bladen och på rutorna är glitterfärgen Sugar Cube 32185.
************
High gloss finish, I would like to compare this with glossy accents for you who use it. I have used it on the letters.
The bling on the frame, leaves and squares are glitter paint Sugar Cube 32185.

Jag fäste det hela på kraft cardstock från Bazzill.
************
I attaced it to Kraft cardstock from Bazzill.

Fullständig materiallista finns hos Hobbyworld. Klicka här.

Kram

-KORT, HOBBYWORLD | |