Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Steampunk i 3 delar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt började med att min kollega Katarina var i Stockholm på kurs med bl.a Anna Dabrowska aka Finnabair och Donna Downey..min idol:)
När hon visade foton och bilder på det hon skapat ville jag också testa på det. Jag gjorde en tag som sattes på en mycket försenad present till min vän A. Sen altrade jag en burk med Nutella som dottern skulle ge till sin vän. Jag satte på kardborreband på baksidan av "bältet" så att burken går att diska när innehållet är slut. Sen gjorde jag en LO med en bild som Katarina skickade till mig från själva träffen.
 
Dessa 3 alster bloggades hos Hobbyworld igår. Läs lördag.
 
Ha det gott!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
-ALTRAT, -KORT, -LAYOUTER LO, HOBBYWORLD | |
#1 - - Stephi:

snyggt och coolt

Svar: Tack snälla♥Kram Tesa
Therese