Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Instagram v. 21

                 
Klicka på bilderna för att förstora.

 
-Vinkade av dottern inför skolresan till Borås.
-Just Dance pass på KMTI.
-En grå och tråkig dag blev riktigt fin på kvällen när jag körde hem från danspasset.
-Sola i Karlstad.
-Inspirationen tryter, letade fram en gammal LO jag tänkte case:a.
-På fredagskvällen var det dags för Zumba igen.
-Gjorde mig några nåldyne-ringar på lördagen, däremellan lite fruktpaus med ananas.
-Väcktes av 2 underbara barn. Faktiskt de bästa i hela världen. Frukost på sängen, ett gosedjur från lillskrutt och halsband med örhängen som min stora dotter köpte till mig på sin skolresa:)
- Vår familj mötte upp min Mor och far och min ena systers pojkar och svärmor. Mina båda systrar var bortresta. En härligt kall öl till morsdagsbuffén på Café August.
-En LO, morsdagskort till svärmor och ett dopkort visades på lördagen hos Hobbyworld.
Min stora dotter skulle egentligen ha sjungit på dopet men kunde inte då hon hade ont i halsen och var hes sen tidigare i veckan. 
 
♥ ♥ ♥
Mitt i allt morsdagsfirande får jag reda på att min systers sambo blivit skadad.
Dom tillsammans med ett kompisgäng var på en båtresa Sthlm-Åland. På natten snubblar hennes sambo på en tröskel och bryter axeln, axelkulan förflyttas och ligament skadas. Båten får lägga i gasen och de får begära tillträde till hamnen. Där väntar en ambulans och de körs till sjukhuset. Resten av gänget fortsätter tillbaka till Sthlm. Där sitter då min syster med en nersövd sambo på Ålands sjukhus.
 
Jag känner en ängel på Åland som genast erbjöd husrum, mat och t. om att hennes man skulle komma och hämta någon av oss med flyg så att vi kunde vara med vår syster o hennes sambo. Åland-Karlstad - Åland................Sånt händer bara i filmer säger min syster när jag berättar det för henne:D 
 
Nu behövdes inget av det, det vart operation med ihopskruvande av axeln och sen fick de sova i ett anhörigrum på sjukhuset.
De fick åka snabbbåt till Sthlm dagen därpå och blev hämtade av min systers svärfar för bilfärd hem.
 
Väl hemma, har han så ont så de måste åka in till sjukhuset här hemma. Han får smärtstillande och skickas hem.  Sen har de åkt in och ut från sjukhuset sedan i måndags.
Det visar sig att skruvarna har lossnat och något annat gått snett:( så skadan är ungefär lika illa som från början igen säger min syster. Nu återstår att se vad det blir av detta:(
 
Imorgon åker jag och 4 andra tjejer på vår årliga rekreationshelg till en stuga i djupaste värmlandsskogen. Ska bli så himla gött och roligt.
Ha det bra!
 
Kram
*INSTAGRAM*, -BILDER | |