Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Instagram v. 20

                
 
- En morgonbild utanför mitt jobb.
- Fyndade höga cementljushållare på Biltema:)
- Mer äggleverans från min kollega. Börjar bli bortskämd.
- Ett betongfat med mina hemgjorda trådspolar. Beskrivningen finns här. Målad juteväv med stämplat ord.
- Pysselkväll med vännen VeronikaP, dock är projektet hemligt än så länge.
- Jag fick ett jättefin present av Veronika. Trådord som hon gjort själv♥
- På fredagen var det 17:e maj och hela tjocka släkten over there firade säkert denna dag;)
- 8-åringen skuggar redan på sina teckningar:)
- På lördagen var det min dag hos Hobbyworld och där visade jag det maskulina kortet.
- Fixade naglarna.
- Härligt varm på lördagen, men solen gömde sig bakom molnen.
- Så här ser ett fruset ägg ut. Behöver snart frosta av kylen då saker fryser fast mot bakstycket. 
- Premiärgrillning på lördagskvällen. Lite soligare blev det.
- Presenter till musikallärarna.
- På söndagen var det dags för musikaluppvisning men först ett snabbstopp på Stadsbiblioteket.
- Vårt lilla hjärta på scenen.
- Gillar mina twinklings, men glömmer bort att jag har dom.
- Beställningskort till en konfirmand.
 
Ha det gott!
 
Kram
*INSTAGRAM*, -BILDER | |
#1 - - Petra/Paradise:

hej gumman!!

Nu har jag kollat upp fonterna du undrade över! :)

På framsidan och nästan all text på insidan har jag använt fonten "Centeria Script Demo"
På kärleksdikten (K som i..)
Där har jag använt en annan font på de första bokstäverna (K, Ä, R..etc) Den fonten heter "Before the rain" :)

Kraaaam

#2 - - Petra/Paradise:

Men hallå!!? jag skrev ju för sjuttsingen till dej för några dagar sedan?? :/
Kommenterade dina fina bilder här ovan!
Väldigt inspirerande <3

Tusen tack för dina ord inne hos mej!

MÅNGA KRAMAR