Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

4 step card

Ett beställningskort som visas hos Hobbyworld idag.
Jag testade en ny vikning som jag hittade på Pinterest. Beskrivningen hittar ni här.
När kortet öppnas fälls en trapp ut.
 
Ett litet valentinekort jag glömt att visa.
 
Fullständig materiallista finner ni här.
♥♥♥
Igår kom ett fullproppat DT-paket som jag nu ska klappa vidare på:)
 
Kram
, -KORT | |
#1 - - Marianne:

WOW! Vilken häftig vikning! Jag som är så förtjust i vikningar! Finns den nån tutorial till den? Så snyggt kort! :)

Svar: Tutorial finns via länken i mitt inlägg:) Lycka till!Kram Tesa
Therese

#2 - - Anna:

Vilken cool kortvikning! Den måste jag ju bara testa någon gång. Snygga kort också!

Vinterkramen Anna

Svar: Ja, det tycker jag absolut att du ska göra:)Kram Tesa
Therese

#3 - - Brittis:

Jättefin vikning. Jag tog ut mallen, men käre nån, jag fick inte ihop det alls, Skulle vara glad om du kunde beskriva lite hur man skär och viker.Om du har tid förstås. Kramen Brittis