Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Maskerad mask

Min lilla tjej köpte för ett tag sen en mask på Panduro som hon pyntade med pärlor och fjädrar. Oturligt har det mesta ramlat av så jag tog tillfället i akt att gjuta av masken med papperlera från Martha Stewart.
Lät den torka i några dagar.
Sen tog jag ett svart cardstock som jag sprayade med vatten och knycklade ihop. La pappret över masken och lät den torka. Klippte till den och dekorerade med band, blommor, knappar, egna svarta pappersfjädrar. Ni hittar en"fjäder" video gjord av mig här.
Tyll, pärlor och band. Allt fästes med limpistolen.
 
Ha det bra! Och lämna gärna ett spår efter dig när du varit här:)
 
Kram
-BILDER, -DEKORATIONER, -SKAPAT | |
#1 - - stephi:

vilken läcker mask ;-)

Svar: Ja, visst är den. Är supernöjd själv:)Kram kram
Therese