Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Pysselstafetten

Imorgon drar den igång och även denna gång fick jag en förfrågan ifall jag ville vara med. Såklart jag ville det:)
Den 13 mars är det dags för mig.

Klicka på bilden för att läsa mer.

Nu har jag och barnen sportlov, och imorgon är det beställt en SPA-dag här hemma. Ansiktsmasker, nya nagellack, skumbad, massage, fruktdrinkar och exotiska frukter. Låter väl härligt. Och till lunch ska stora tjejen göra sin goda köttfärssoppa till oss. Kan inte bli annat än bra:)

Nedräkning till Sv. Scrapbookingmässan till helgen:)
Can´t wait!

Kram

-ALLMÄNT | |
#1 - - Stina / Sagolikt Pyssel:

Åh, SPA-dag måste vi också planera in. :-)

Hoppas jag hittar dig i helgen. :-)

Kramkram!!

#2 - - Stina / Sagolikt Pyssel:

Och då ska jag alltså våga mig in i pysselträffsrummet och läsa på namnskyltar?? ;-) Haha!! Jag kommer troligen på söndagen. Troooor jag. :-)

#3 - - Carro/camile:

Hej vännen!

Ja det blir nog en sväng på söndag till mässan.

Ska hålla utkik efter dig. =)

Tack för goa ord hos mig. Alltid kul när du tittar in. =)

Kramelikramen!