Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Gem



Ett litet snabbtips finns nu på

Klicka på bannern för att komma till inlägget.

Nu ska jag fortsätta packa inför Svensk Scrapbooking mässa/träff som jag ska på i helgen:)
Ska bli såååååå kul!!

Önskar er en skön helg!

Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Anna i Mossahus:

hej! Bra tips må jag säga!!



En sak - jag är rätt ny och jag undrar vad ni menar med LO? ^^

#2 - - Tesa:

Anna: LO är förkortning på Layouts (stora scrappade fotosidor)

//Tesa

#3 - - Tina:

Coolt!

Jag kan inte komma på mässan Buuuu!

Ha det så roligt Tesa!

#4 - - Zima:

Oooh vilka söta gem! Du har så många fina, roliga och bra idéer! Tack för att du delar med dig! :)



Hoppas du får superkul i Karlstad! Önskar att jag med skulle dit...

#5 - - cattis:

Vilken kul idé!!! =)

#6 - - Therése:

Tänkte bara säga hej här också, sprang ju på dig på mässan idag och var framme och beundrade din namnskylt av aluminiumtejp. Tycker inte det är mer än "rätt" att du får veta vem jag är... ;o)

Ska leta fram min tejp någon dag och testa nu när jag sett resultatet på riktigt.

Kram, Therése