Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Till fröken

En bokbox till stora tjejens fröken.


Texten är hämtad från mönsterpappret. Nya kollektionen från Maja Design.
Stämplar från Magnolia och Stämpelkällan.











Hoppas ni får en fin vecka. Själv kommer jag inte att hinna pyssla så mycket denna vecka pga lite andra saker som ska fixas. Har en del redan klart, men jag får inte visa det riktigt än;)

Kram på er och tack för att ni kikade förbi.


-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Anna:

Åh vad fin! Lyckans lärare dina barn har!

#2 - - bili:

Sååå snyggt! Vilket djup på "bilden" , ja i själva asken med Magnolia.Jättefint och vem skulle inte bli glad av att få en sådan bokbox. Ha en bra vecka kram bibbi

#3 - - Ziro:

Otroligt vackert bokkort! Jag gillar särskilt 3D-känslan inuti asken.

#4 - - L8:

Superfint bokkort - de är såååå roliga att göra och det blir så läckert med 3d-effekten. Håller med Anna ovanför - lyckans lärare!

Nu har jag lyckats avsluta min första tehållare a la Tesa och har bara 6 st kvar att avsluta.

Perfekta skolavslutningspresenter - tack för inspirationen.

Kramisar

L8

#5 - - Brittis:

Åh..så vackert, som alltid. Tack för dina rara kommentarer. Min lilla groda är hur rolig som helst..Kramen Brittis

#6 - - Teres:

Otroligt snyggt och välarbetat!

#7 - - Zima:

Superfint kort!!!