Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Grattiskort

Det var tänkt att lilltjejen skulle på kalas imorgon lördag hos sin kompis S, men nu har tyvärr S brutit sin arm och tvingades ställa in kalaset. Jag gjorde iaf ett kort häromdagen och jag utgick ifrån skissutmaningen på Svensk Scrapbooking när jag skapade kortet och tänkte tävla med det i majutmaningen.

Här är skissen






Stämpeln från Kenny K köpte jag i mars när Svensk Scrapbooking hade sin mässa här i stan.


Färglade stämpeln med twinklings. Ser du vilket härlig metalliskt skimmer det är i färgen?

I oktober är det dax igen för mässa och träff och jag har bokat en plats:)



Önskar er alla en skön helg!

Kram

-KORT | |
#1 - - bili:

Häftigt kort! Ja det glimmar om färgen på tjejen. Fina färger. Ja man kanske skulle planera in mässan... kram bibbi

#2 - - Zima:

Snyggt färglagt motiv! Och ja, jag ser hur det skimrar, glimrar och glittrar fint! :)

#3 - - Anna:

Coolt!