Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Ljusask


En tom tandkrämsförpackning och några ljus


Klädde asken med papper och dekorerade med blommor, nyckel, pärlor och en utstansad trollslända.


Texten kommer från Ingers textstämplar

Denna ask fick min vän A på midsommarafton.

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - bili:

Så snygg och så smart att använda en tandkrämsfp. :) kram bibbi

#2 - - Brittis:

Jättefint...å jag bara älskar textstämplar.....Kram Brittis

#3 - - snojbi:

Åhh vilken underbar ask.

Nu måste jag hålla koll på vilken tandkräm jag köper nästa gång :))

#4 - - Elli:

Hej! Håller på att titta runt bland DT-tjejernas bloggar, vilket jag inte riktigt tagit mig tid för förut. Du har så mycket roliga tips och ideer, förstår inte var du får allt ifrån :)



Kram Elli

#5 - - Petra/Paradise:

Men herrejisses vilken smart idé!! Jah, jag har ju alltid ifrågasatt vart du får alla idéer ifrån..å jag får väl fortsätta undra ;)

Makalöst vacker förpackning till värmeljusen!!

Och fin text!

Måste genast in å kolla hennes textstämplar :)



kramisar!!

#6 - - Patricia/tiza67:

Underbart finfin tandkräms ljus ask:0) Håller med de andra som förundras över din ide rikdom!!

#7 - - Tess:

Men gud va smart du e... de där blev ju hur bra som helst.