Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Pennskrin

Lilla S var på kalas igår och då altrade jag detta pennskrin som en liten extra sak till presenterna.






Måttband och penna från IKEA. Filade bort texten på pennan och stämplade dit bokstäver.

Rosa stickles runt ramen och glossy accent på stjärnorna och ugglans ögon.

Sukkersött har en utmaning där man ska pynta/altra en ask så detta pennskrin är mitt bidrag till utmaningen.
Läs mer här.

Om några timmar ska stora tjejen ha Curlingkalas. Så nu ska vi åka och handla lite saker.
På återseende.

Kram

-ALTRAT | |
#1 - - Gry-Beate:

For en kjempe nydelig eske du har dekorert!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

#2 - - Carro/camile:

Hur fint som helst! Kan tänka mig att det blev uppskattat!



Kolla in hos mig. Det finns nåt hos dig där.... ;-)

Kram!

#3 - - Petra/Paradise:

Härligt pennskrin vännen!!

Så härligt sockersött å smart idé att stjäla måttband och penna från IKEA. Dom tipsen har jag förvisso läst förut, men jag hade faktiskt glömt det för ett ögonlock..så jag ska se till att komma ihåg det nästa gång jag gör ett besök där :D



På tal om IKEA förresten!

jag måste smurfa dit för å se vad de har för eventuell förvaring till sonens alla leksaker..kramis!

#4 - - L8:

Vilket underbart pennskrin! Kan tänka mig att det blev uppskattat :) Gillar särskilt pennan - jag har ett gäng minipennor från olika golfklubbar genom jobb och det borde ju funka att stämpla på dem också... Kanonidé!

Ha en fortsatt bra söndag.

Kramis

#5 - - Catrin (Lillstrumpa):

Vilken fantastisk idé att altra ett pennskrin! Superkul med måttbandet och pennan... Tack för all inspiration du ger!

#6 - - Nancy:

Denne er kjempe lekker:O) Så kreativt og flott! Søte farger, flott design, en koselig gave!

Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!

Klem, Nancy;O)