Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Klipp, stansat och inspiration

Har jag nämnt att jag är frisör? Nåja, inte på riktigt men här hemma är det jag som klipper alla förutom mig själv.
När jag var yngre drömde jag om att bli frisör, men det blev aldrig så.

Efter alla broschyrer från skolan om löss så kammade jag igenom lilltjejens hår nu i eftermiddag.....fann inga löss eller ägg. Puh!! Men däremot var håret lite slitet så jag föreslog att vi skulle leka hårfrisör idag. Sagt och gjort, in i duschen och sen upp på barstolen i köket. Klipp, klipp, klipp!!

1 dm försvann ner på golvet.





Den obligatoriska rosa slingan med sprayfärg.

Hennes högsta önskan är att få färga hela håret rosa....som Stephanie i Lazy town, jag kan väl säga att jag inte riktigt är med på det.

För övrigt har Svensk scrapbooking en utmaning med tema: Stansat.

Här är mitt bidrag. Ett kort med utstansade fjärilar i olika färger.

Måste också tipsa er om Pinterest, fick själv tipset om denna sida i somras och där finns såååååå mycket inspiration. Besöker sidan nästan dagligen. Finns en app för Iphones som jag såklart laddat ner. Finner nästan alltid något nytt som jag vill testa på. Några tips kommer säkerligen att dyka upp på Tesatipsar så småningom:)

Oj, vilket långt inlägg det blev:D

Ha det gött!!

Kram

-KORT | |
#1 - - Sindra:

Så klart tjejen ska få ha allt hår i råååååsa ;))



Vad spännande med en sida jag inte varit in på tidigare...den ska jag genast besöka. Tack för tipset! :)

#2 - - Brittis:

Så fint, både hår, tös och kort . Registrerade mig på sidan du visade, får väl se vad det blir av det....Ha det bra!/Brittis

#3 - - Sara_80:

Tack söta du för det fina kortet och de fina sakerna som landade i min låda idag!!! :)



Kram kram