Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Syskrin

Detta skrin kom till i förra veckan men jag har varit lite seg att fota det.
Jag tävlar med den hos Panduro.
Klicka här för att läsa mer om utmaningen.







Verkar vara lite knas med att kommentera detta inlägg, har försökt med att göra om inlägget.
Får se om det funkar??
Kram

-ALTRAT | |
#1 - - Dorte aka Dot-scrap:

Hej Terese.

Det er et meget meget smukt syskrin. Så smukt papir og jeg er bare vild med det hele.

Så skønt du har lyst til, at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby scrapbooking blog.

Held og lykke.

Dorte aka dot-scrap

#2 - - sara_80:

Vilket underbart skrin!!! WOW!!!!

Jag kommer inte till Karlstad i höst eftersom min dotter fyller år den helgen och i år får jag hålla mig hemma. :)



Kram Sara

#3 - - Bitte Leo:

Vilket underbart vackert skrin! Du är så himla duktig! ;0) Lycka till i tävlingen! Kramis!

#4 - - tess:

När de la ner A9 hälsar maken slängdes det mängder sånna där skåp i containers... gick på skrot. Synd han inte visste han skulle dra hem såna. Militärsaker går som smör på tradera så jooo ja vet men att såna skåp va så poppis de visste jag inte.



Ska du måla dom eller ska de va som de är?

#5 - - Petra/Paradise:

Himla läckert syskrin vännen min!!

Smart idé att göra en i papper! :D



haha Såklart ni vann med popcornhatten!!! haha

Den var ju BÄST!!!! :D

Stort grattis!!!



Kram

#6 - - Fröken paj:

Skrinet är magiskt! /Frk paj

#7 - - Annethe Andersson:

Hejsan



Kanonfint skrin!! Finns det någon beskrivning man kan ta del av??



V.H Annethe

#8 - - Tesa själv:

Annethe: Tyvärr har jag ingen beskrivning på syskrinet!

Kram Tesa

#9 - - ScrapLinda:

Visst finns det en template att köpa nånstans på dessa? Minns inte var, bara.... :s

#10 - - Anonym:

Så läckert,