Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Altrad Steampunkbok

Nu är dotterns anteckningsbok klar. Rent utsagt skitkul att göra:)
Tävlar med den hos Månadens utmaning där temat är just Steampunk.


Dottern blev överlycklig över den:) Den går under beteckningen: Hennes magiska bok!
Ögat är gjort med fimolera och dekorationssten. Sen är det en kedjor, skruv, muttrar, brickor etc.





Har gjort ytterligare en sak i tema steampunk, återkommer med den imorgon.

Ha det gott!
Kram

-ALTRAT | |
#1 - - Ann-Charlotte:

Gud vad impad jag är, du har ju fixat ett urläckert

arbete/anteckn.bok. Jag har aldrig gjort något i steampunk för det ligger så långt från min stil hii hii om jag har någon.

Jag förstår att din dotter tycker att det är en magisk bok!/(tycker jag med!) Lycka till i utmaningen!

Ha en fin dag! / Kram

#2 - - VeronikaP:

Sååååååååå läcker! Vad har du täckt ytan med? Det ser så "gummiaktigt" ut...

Förstår att dottern är nöjd, det skulle jag också vara!

#3 - - Inger:

Denna vill ju jag ha! :-)

Kan du inte förklara lite hur du har gjort den, den är grymt snygg! Är bara drakögat gjort i lera eller är hela boken täckt med det? Vad har du färglagt med? Du (och Mikaela med hennes lerskapelser) får mig att vilja kasta mig över min lera och prova något liknande direkt!

#4 - - annkan:

Jamen jösses- hur cool var inte den här då?!! Urläcker hela vägen. Vilket jobb du lagt ner. :-o Förstår att din dotter blev överlycklig över denna! :-)



Kram.

#5 - - Miaa:

Jag förstår verkligen att dottern är nöjd!! Hur cool som helst!



MVH Miaa

#6 - - ScrapLinda:

Supersnygg! Tack för att du deltar i Månadens Utmaning.

#7 - - essmo:

wow! Riktigt häftigt! Superläckert!

#8 - - Marie:

Görsnygg, förstår dottern att hon är överlycklig :)Ha det gott, kram

#9 - - Carina:

Läckert, lycka till!

#10 - - Mim...:

WOW så döfräck denna var helt otrolig.

ha det bra...

#11 - - Mim...:

WOW så döfräck denna var helt otrolig.

ha det bra...

#12 - - Annelie:

Snyggt!!!

#13 - - sara_80:

WOW, den är ju så läcker!!!!! :)



Kram

#14 - - Katarina:

Wow, hur läcker som helst.Vilket arbete. Förstår att dottern blev överlycklig. Kram Katarina

#15 - - Malinz:

AsCoolt Therese!!! Riktigt läckert med alla metalldelar får nog fråga mr Google efter steampunk hi hi...

#16 - - Mikaela:

Va läckert det blev!!! älskar verkligen stemapunkkänslan i den!

#17 - - tess:

Men va duktig du e... var får du alla ideer ifrån .du är konstnärlig som attans....