Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Bio, kalas och vinst

Idag har jag varit på bio med lilletjejen och hennes kompis A. Vi såg på Toy Story 3....kanonbra film:)
När jag kom hem var det dax för stortjejen att åka på bowlingkalas. Jag gjorde ett kort till födelsedagsbarnet igår kväll.


Ett presentkort på bio ligger i kuvertet.
Hemgjorda blommor av kaffefilter. Min video finner du här.


Ett konvoluttkort, beskrivningen finns i en tidigare utgåva av tidningen Ett Trykk.


På tal om Ett Trykk.......såg för en stund sen att jag var en av vinnarna i Trykkpressa för september med detta kort:) *skuttar runt* Min vinst är ett valfritt stämpelset från dom.

Ha det bra!

Kram

-KORT | |
#1 - - L8:

Grattis!! Ditt kort var en absolut favorit :)

Kram

#2 - - Ellis:

Tjusigt kort med biopresentkort i! =)

Grattis till vinsten!

Kram

#3 - - Camilla:

Åh såå fina blommorna blev... och dessa har du gjort av kaffefilter??? Det måste jag testa... fast jag har bara bruna filter hemma... får bli en runda till affären...

Ha det gott

Kramar

Camilla

#4 - - Thessa:

Me encantan todos tus trabajos. Son una preciosidad.

Un saludo desde Madrid, España.

#5 - - Susy:

Jätte fin!



KRAM SUSY

#6 - - Christine:

oj, vad fint. Vilken härlig färg det var på blommorna. Dom ser ut som godis,,,mums.Kram...tyrasmatte.

#7 - - Ellis:

Tack för kommentaren! =)

Det var jättekul att få vara gäst-DT! =)

Godnatt!

Kram

#8 - - Ciza Patricia:

Grattis gumman! Härligt att du vann. :)



Det var så härligt att se dig igår. Vi träffas alldeles för sällan! Kan vi inte se om vi kan hitta en hel där vi försöker få ihop gänget och träffas och pysslar?! :)



Jag hoppas du fick lite gjort igår och att du får en underbar pysseldag idag.



Kram