Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Bokgömma

Eller rättare sagt en gömma för tvdosor. Fick en förfrågan för ett tag sen av en fd kollega och fick genomsöka nätet för att hitta en beskrivning. Men jag hittade inget. Nu i veckan fann jag till slut en beskrivning hos en trogen besökare på Tesaprickiformar:) Det är duktiga Wenche som hade en bra beskrivning. Jag fick göra om måtten på min bok så att den passade till beställarens tvdosorna.









Önskar er en härligt 1:a advent!

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - L8:

Vilken lysande idé!! Jag är sååå trött på maktapparater som aldrig ligger där de ska. Ursnyggt!

Ha en härlig advent du också!

Kramis

#2 - - Petra/Paradise:

WOW!! VIlken cool låda!!

Jag har också funderat på att fixa till en liten "tvdos-låda" inte så snyggt när de ligger framme å dräller.

Din låda blev superfin och så snyggt när den ser ut som en bok :D



Kramis

#3 - - HUSnrNIO:

Men vilken fin låda! Jag plockade fram min scrappade låda som vi har julkorten i häromdagen. Dock gjorde jag den för två år sen och jisses vad man hinner komma på nya saker allt eftersom tiden går... Ha en trevlig adventshelg.

#4 - - Wenche:

Hei hei!!!

"Boken" din ble rålekker!!! De er jo så morsomme og raske å lage :) Måtte fundere litt på hva tvdosor var..hihi, men tipper at det er fjernkontroller :)

Ønsker deg en fortsatt trivelig helg!!!

Kram, Wenche :0)

#5 - - Annickan:

Hej hej! Häftig dos-gömma! Jag var in som hastigast och kikade förut...så jag var ju bara tvungen att testa jag med =)får jag ihop den så hamnar den väl på bloggen...:) "raske å lage" som Wenche skriver vet jag ju inte...limningen av dragspelet var ju lite tricky=)...Din är hur som helst ursnygg! Ha det gott! Kram kram

#6 - - Ellis:

Läcker låda! =)

Hoppas du hade en fin advent, jag återhämtade mig hos mamma och fick sen skjuts hem!

Kram

#7 - - onkis:

Vilken ovanligt snygg "dos-gömma"

#8 - - stephi:

hallå igen,

jag menade mallen till tv kontroll lådan. Jag kanske skrev under fel inlägg....

Tackar för länken!!!!