Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Vintagetags...

...med transferteknik.

Vill du veta hur man gör?

Titta då in på

Klicka på bilden.

Nu är det strax dax att åka iväg till Friskis och dansa loss en timme.
På återseende.

Tack för besöket:)

Kram

-TESA PRICKIFORMAR | |
#1 - - Sindra:

Tesa Prickiformar är toppen! Där har jag lärt mig mycket! :D

Klickar mig vidare dit för att få se hur man gör så fina tags! :D

Glad Påsk!

#2 - - Therese - Pyssel och Design:

Otroligt fint! Måste kika in på sidan du tipsar om för jag vill lära mig massor om det där!



Ha en jättefin dag!

#3 - - Angelica:

Anmäld =)



Glad påsk på dig och hela familjen.

#4 - - Camillaskreativa:

Ville önska dig en Glad påsk!

kramar

Camilla

#5 - - Mia Karlsson:

Hur lycklig tror du jag är på en skala mellan 1 och 10?

Jo, typ 20 kan jag säga. Vilken underbar överraskning och du ska bara veta vad gott det gjorde. Tack snälla du!

Har sagt det förut, men kan göra det varje gång tror jag - DU ÄR SÅ FANTASTISKT DUKTIG!!!!!!!!!

Ha en underbar dag och stor kram till dig!

Mia