Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Virkat & lödda ramar

Helgen har varit lugn och skön.
Jag har nu fixat en ny lödpenna och gjorde några ramar till.

Samlingsbild på de jag hittills gjort

Igår blev jag sugen på att virka lite, så jag tog fram restgarnerna och placerade mig i soffan med familjen.
Resultatet blev denna korg i vitt/grått/rosa.



Må så gott!!
Kram

-SMYCKEN | |
#1 - - Annickan:

Fiiina ramar! Du är en mångsysslare du med =) Å virknålen har kommit fram oxå...ska bli spännande att se om det blir fler virkade alster! Kram kram

#2 - - Petra/Trollet:

UNDERBARA ramar......är de svåra att göra???

#3 - - Anneli B:

Snygga! Jag fattar inte var du får allt ifrån... Men tur är det för då får vi nått fint att titta på!

#4 - - Lillsnörpa:

Vad duktig du är! Ramarna är kanonfina! Tar det lång tid att göra dom? /Lillsnörpa

#5 - - Yvonne:

Jättesnygga ramar och söt liten korg.

kram

#6 - - L8:

Är det nånting du inte kan?!?! Jätteläckert!

Själv fick jag nöja mig med att åka lite skidor i Funäsdalen ;) med jobb så pysslandet har legat nere ett litet tag.

Kram

#7 - - Jajisses:

Jisses vad mycket vackert det fanns här.:)

tack för titten hos mig , kul att du vill vara med och fira.

Kram Nilla

#8 - - Johanna:

Vilka fina ramar! Jag har också tänkt testa tekniken, har köpt bok om tekniken och även införskaffat mig en lödpenna. Men vet inte rktigt vart jag hittar glasbitarna och övriga materialet. Kan du kanske tipsa om vart man kan handla materialet? Vore jätte snällt =)