Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Present & Hönsnät


Mamma blev jätteglad över teljuskortet och presenten som var en av skålarna som jag gjorde på keramikkursen.




Häromkvällen tog jag fram lite hönsnät och gjorde mig en nätkupa.
Gjorde även en till mamma som hon fick igår.





Sent igår gjorde jag en nätkorg. Trådspolarna som spetsen är upplindad på har jag gjort själv. Beskrivningen finner ni genom att klicka här.

Nu ska vi sätta på en film och mysa lite jag och barnen.

Kram

-SKAPAT | |
#1 - - Annickan:

Hej hej..Mäh!? Jag sydde ju på små bjällror på rosetterna...dom var ju det finaste på kortet =) Får posta en bjällra till dig...ha haa

Och tänk vad fina saker man kan göra av hönsnät?! I say it again; your are splendido =) kram kram

#2 - - Petra/Paradise:

WOOOOOOOW!

Jag blev kär i din nätkorg och nät"klocka".

Tusan va kreativ du är människa!!

Jag får rysningar..nej..jag rättar mig..mina FINGRAR/HÄNDER får rysningar av bara tanken på hönsnät! haha

Jag lyckas ju alltid riva mig helt sönder å samman när jag tar mig an hönsnät..så jag får nog fortsätta begrunda dina kreativa ting istället ;)



Må gott och tack för alltid så fin inspiration!!



Kram Petra

#3 - - Fröken paj:

Jättesnyggt!!! Tänk om hönsnät kunde bli lika fint med hjälp av mina händer... vet inte om jag vågar prova även om du inspirerar massor till att testa.

#4 - - Ellis:

Vad snyggt det blev med hönsnätet, du är verkligen kreativ! =)

Kram Elenor

#5 - - Sandra Jonsson:

Men så fina! Vilken bra idé. Det ska testas här också