Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Grattis Mamma!

Idag fyller min mamma år och vi ska dit om några timmar. Mitt första teljus-kort någonsin:) Har sett dem överallt på nätet men har aldig testat något själv, förrän nu.









Idag fick jag besök på förmiddagen av Ai, mycket mysigt! Det gör vi väl snart om, eller hur?

Fick även besök av elektrikern i morse som kopplade om lite sladdar och utökade kapaciteten bla bla bla, kan inte de rätta termerna:D. Än så länge så funkar iaf strömmen överallt. SKÖNT!!

Nej, nu ska jag ta och fixa till mig och barnen lite inför kalaset. På återseende!

Ha det gott!!

Kram

-KORT | |
#1 - - Petra/Paradise:

Grattis till mamsen!

Vilket superfint teljuskort hon kommer få/fick :D

Hon kommer bli superglad vill jag lova!!



Må gott!

KRAM Petra

#2 - - Anna:

Jättefint!

Är så kul att göra dessa teljuskort då man kan variera i det oändliga!

#3 - - Jessica:

Hoppas ni har det bra på kalaset, själv ligger jag hemma med magsjuka! Det har inte kommit upp nåt mer idag iaf.... Bläää! Kram Jessica

#4 - - Ellis:

Jättefint kort du gjorde till henne, hoppas ni har en trevlig kväll!

Kram Elenor

#5 - - Annickan:

Halloj... jag såg kortet...men vart har bjällran tagit vägen?!? =) och grattis till första teljuskortet!:) Snyggt blev det men jag är knappast förvånad...allt du tar i blir till guld =) kram kram

#6 - - Anneli B:

Tack för senast, supermysigt! Klart vi gör om det snart igen, det gav mersmak ju!! Ha det bra! Kraam!