Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Gott Nytt 2011


Ytterligare en tovad kruka.

Jag vill tacka er alla som besökt mig genom året och hoppas att ni vill fortsätta att kolla in vad jag pysslar med även under det kommande året.
Lämna gärna ett avtryck så att även jag kan få hitta in till dig.

GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT 2011 ÖNSKAR JAG ER!

Kram

-TOVAT | |
#1 - - Maria:

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!



KraM

#2 - - Carro/camile:

GOTT NYTT ÅR!

kram Carro

#3 - - Sabina:

Gott Nytt År till dig också!

Är in här och tittar många gånger per vecka, härliga saker du gör! Tack för all inspiration.



Kram: Sabina

#4 - - Patricia/tiza67:

Ett riktigt Gott Nytt År på dig med och tack för all insperation du ger!!

Kramen Patricia

#5 - - L8:

Ett riktigt Gott Nytt pyssligt 2011!!! Tack för all inspiration du sprider :)

Massor av kramisar

#6 - - Brittis:

Ett riktigt underbart Gott Nytt År till dig från mig här på östgötaslätta.

Ser fram emot nya fina verk som du åstadkommer.

Kram och tack för att du delar med dig!

/Brittis

#7 - - ElinÅ:

Nämen vilken söt liten kruka! Och vad mycket annat fint du gjort på sistone. Du e ju grym bruden!

Gott Nytt År!!

Kramar

Elin

#8 - - Petra/Trollet:

Åh vad du har pysslat mycket fint sen jag var inne här sist!!!!! Blev sugen att göra ett ståltrådshjärta nu, min inspiration har varit nere på noll....men nu så......

God fortsättning på 2011 - Kram Petra/Trollet

#9 - - Ellis:

Gott nytt 2011, såklart jag kommer att fortsätta följa dig, du är en underbar inspiration för oss all!

Kram Elenor