Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

God fortsättning!



Jaha, då var Julafton förbi.

Av tomten fick jag:
- Knähöga sockor
- Sjal
- 2 halsband
- Handmålad diskduk
- Set med bricka och 4 vita skålar fr Höganäs
- Spel
- Strumpor


Dessa glas har funnits med på julbordet ända sedan jag var liten. En upp o nervänd ölflaska:)


Gjorde en tovad kruka fylld med godis till Mor & Far. Inspirationen är hämtad från en tjej
som är med på Mariajuntans pysselträffar.
Googlade runt lite och hittade beskrivningen till dessa tovade krukor
som påminner om en frökapsel.
 
 

Gjorde även en i grått.

Och i rosa.

De övriga julgåvorna som jag gjorde, glömde jag tyvärr att fota mitt i all julyra.

GOD FORTSÄTTNING!!

Kram

-TOVAT | |
#1 - - Fröken paj:

Vilka underbart söta krukor du gjort! God forsättning på julen/ Fröken paj

#2 - - Ellis:

Fina krukor, skymtade en gris i bakgrunden, såna är alltid fina! =) Roligt glas!

Ha det så bra!

Kram Elenor