Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Galgar & Bakverk

Det är dåligt med papperspyssel just nu. Har så många andra saker jag vill prova på nu när vi är lediga. Men jag ska sätta mig ikväll och göra ett kort till dottern som fyller år på måndag.





Med en galge, ståltråd och pärlor gjorde jag mig detta hjärta.


Idag har vi bakat för fulla muggar inför kalaset.


Specialbulle till födelsedagsbarnet:)


Lite mera knäck fick det också bli.

Pausmusik när vi bakade;)

Stora dottern nynnar hela tiden på Like a prayer så jag var tvungen att ta fram min gamla LP med Madonna.
Härligt knaster ;) Vi har valt att ha kvar en LP-spelare för att vi har en stor samling gamla skivor och både jag och sambon kan ibland sätta på en gammal goding. Nostagi!!

Efter en stund ökade jag hastigheten på skivspelaren så att det lät som små ekorrar som sjunger. Ni som sett Alvin och gänget kan ju föreställa er. Lilltjejen blev stormförtjust och låg dubbelvikt av skratt medan jag dansade och fjantade mig:)

Ha en bra kväll så syns vi snart igen!

Kram

-SKAPAT | |
#1 - - Anneli B:

Mmmm, smarrigt det såg ut! Å den skivan, vilka minnen det väcker till liv!! Kommer ihåg en viss person i en viss vit bil som vi for runt med, kommer du ihåg?! Man vill lixom va 17-18 igen! Ha ett Gott slut & Ett Gott Nytt År! Kraam!

#2 - - sara_80:

Vilket fint hjärta det blev och vilka smarriga kakor och godis! :) Madonna på Lpskiva det är nostalgi det! ;)

Gott Nytt År min vän! Ser framemot att följa din blogg även nästa år och så ses vi i mars. :)

#3 - - Ellis:

Vad roligt att göra om galgen till ett hjärta! =)

Ni verkar ha haft det jättetrevligt!

Kram Elenor

#4 - - Angelica:

Säger bara en sak.... eller två.... Madonna rules!!!



Längtar till mars.