Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tävling & Bakning

Fördriver tiden här hemma med att baka och pyssla lite.

Hobbyhuset har en skisstävling som jag gav mig på.
Så här blev resultatet.


Tävlingen pågår t om 30 november.
~~~~~~~~~

Tog nyss ut denna chokladtårta ur ugnen.


Jag la en chipboardstjärna som mall på kakan och siktade sen florsocker över.



Imorgon Lördag ska jag och stora tjejen åka på Julmarknad i Alster. Känner att jag måste komma ut lite.
C och lilltjejen får stanna hemma pga hon är sjuk.

Ha en skön helg!

Kram

-KORT | |
#1 - - Petra/Paradise:

Ett alldeles ljuvligt kort!!

Å kakan ser sjukt mumsig ut!

SJälv tänkte jag göra tryffel i helgen =)



Trevlig första advent å ha en bra dag på julmarknaden! =)



KRAMAR

#2 - - Annickan:

Men vilka fina kort! Å när du tar rosa rutigt å prickigt papper på samma kort är det ju det ultimata kortet!!! =) Och chokladtårtan kan du få mejla över till mig =) Kram

#3 - - Angelica:

Går det att beställa en doggy-bag???

#4 - - VeronikaP:

Jättefint kort och kakan, den ser inte helt fel ut!!



Hoppas att ni hade en trevlig dag i Alster!

#5 - - ulrika_m:

Vilket underbart kort, för att inte tala om vilken läcker kaka! Chokladtårta låter inte dumt, och så snygg den var sen! Kram!