Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Hemlis

Jag har under en tid haft en hemlig tävling på min blogg.
Jag gjorde så här för att visa min uppskattning för alla er som besöker mig trots
att jag inte lockar med någon blogcandy.
Om ni bara visste vad glad jag blir när jag läser era kommentarer.
Detta gör att jag fortsätter skapa och lägger ut mina alster så att även ni kan få ta del av min skaparlusta
och kanske inspireras att testa själva.
Mitt huvud snurrar av så många idéer så jag skulle behöva säga upp mig från mitt jobb för att förverkliga alla;o)  
Återigen TACK! för ditt besök och för att du tar dig tiden att skriva några ord hos mig.

Vinsten består av ett namnsmycke

Och vinnaren bestämmer själv vad som ska stå på brickan.
Max 7 bokstäver och inga ÅÄÖ.

Trumvirvel
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jag säger Grattis till Kramaria. Tack för alla dina ord här hos mig.
Maila mig din adress och vad du vill att det ska stå på brickan på tesatavling[a]hotmail.com

Ha det så gott!!

Kram
-TÄVLINGAR & VINSTER | |
#1 - - Maria:

MEN så ÖVERRASKAD och GLAD jag blir. Jag lovar dig, hakan åkte ner till knäna :)) JAG VANN och ska få ett sånt smycke som jag tycker så mycket om. Jag vet precis vad det ska stå "LEVA NU" för jag tycker att det är så viktigt att vi inte stressar iväg och har tankarna långt framför oss hela tiden. Vi ska registrera NUet. Jag tror alla förstår vad jag menar och jag är helt införstådd med att man måste planera, men kom ihåg att NU kommer aldrig tillbaka.



Stor kraM och TACK!

#2 - - *Bling*:

Åh vad många fina burkar du altrat...visst är det kul, jag har också gjort flera stycken och tycker att det blir så bra när det blir klart

#3 - - Anonym:

Va mycket fint Du gör! Allt är bra med oss, med er också? Var du på pyssel igår? Lite för mycket på arb för att hinna dit nu tyvärr...

Kram!

#4 - - Angelica:

Åhhh, vad sotis jag blev på Kramaria... ett stort grattis till henne!



Nu har jag ju en liten fundering igen som jag måste fråga om. Går det att stansa namn i de smyckena som du gör själv med? till exempel i det rosa hjärtat??

#5 - - Ulrica:

Hej vännen!



Jag är så oerhört tacksam & glad för att du läser om mitt lilla liv & alltid lämnar gulliga hälsnngar! Jag har ngt till dig i min blogg bara för att just du är du! Jag har fortfarande inte hunnit gjort mina namnsmycken men jag ska komma till skott snart! ;) Blir så sugen när jag sed dina snygga! =)



Hoppas att du/ni får en trevlig helg, kramar Ulrica

#6 - - Angelica-Dolliver:

Åååh, grattis Maria! Jag blir ju megaavis då jag också vill ha ett sådant där snyggt halssmycke!!

Och att du kan göra dem själva Tesa? Det måste ju vara skitkul att pyssla med!



Hoppas du får en trevlig helg tjejen!

Kraaaam / Angelica