Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Årets första dopp

C var på rockkonsert igår och är lite sliten idag. Hans brorson spelar i ett band som medverkar på Get a Gig festivalen här i stan.
Så jag och tjejerna satte oss på altanen på förmiddagen i solen och pysslade lite. Lilltjejen fullkomligt älskar att rengöra stämplar :o) och stora tjejen sitter och ritar. Jag fick mest hjälpa till med stämplingen.
Idag har barnen tagit årets första dopp. Hela familjen åkte ner till Bomstabaden här i närheten och käkade lite lunch innan det var dax för bad.
Vilken underbar högsommardag vi har.




Min stora tjej njuter i fulla drag.

Nu kan jag visa mina Morsdagskort, tror inte Mor hinner titta
in här, känner jag henne rätt har hon fullt upp med förberedelserna inför imorgon när
jag och mina 2 systrar med familjer, totalt 10 pers + en liten vovve kommer på besök.



Kortbas med tillhörande kuvert från Prickiform
Fotostämpel från Mazzarin
Hålbården har jag gjort med min screwpunch, liftade mitt själv. Gjorde ett 75-års där jag använde denna bård.
Du finner kortet här
Jag satte en halvpärla från Prickiform på vissa hål.
Egen ros, blad från Ljuva änglar
Texten är stämplad med MM magnetbokstäver.

Till svärmor



Kortbas med tillhörande kuvert från Prickiform
Fotostämpel från Mazzarin
Blad & brunt band med prickar från Ljuva änglar
Halvpärlor från Prickiform
Egen ros
Texten är stämplad med MM magnetbokstäver.

Ha nu en riktigt härlig helg, det har vi :o)
Tack för ditt besök.

Kram Tesa

-KORT | |
#1 - - Angelica-Dolliver:

Härliga sommarbilder - helt fantastiskt vad tiden går och värmen kom så snabbt denna gången... Förra året badade vi inte förrän i mitten Juni, för första gången det året... Får se när premiärdoppet äger rum i år!



Jättevackra Mamma-kort!



Ha en trevlig lördagskväll!

Kram / Angelica

#2 - - Catarina:

Åh! blir lite avis på er att ni vart på Bomsta, jag älskar stället, där har jag mått som bäst några år i rad på somrarna, hoppas hoppas att jag kan ta mig dit i år.

Åh så fina morsdagskort =))) Ska försöka göra färdigt mitt jag började på innan jag åker iväg.

#3 - - Maria:

Ja just de! Hade glömt hålen som jag tänkt lifta :)

Mycket vackra kort!

Tuff tjej i badet, burrrr!



Visst är det underbart med sol och vi firar den största solen, våra mammor.



KraM