Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Mera Flower Soft

Jag har en stämpel som jag gillar mycket men sällan använder och det beror på att jag tycker det är lite drygt att färglägga rabatten & blommorna. Med Flower Soft gick det lite fortare. Bara att måla staketet och lite runt rabatten. Resten består av Flower Soft.





Är sugen på att skaffa några fler färger!
Fia B, du kanske kan tänka dig att dela på en beställning med mig?

Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Angelica:

Vad häftigt det blir! Supersnyggt med flowersoften!

Sen älskar jag bara dina småbuketter, åh så snygga de är!

Den altrade burken pekar neråt var ju coskå helt bedårande underbar!



Ha de gott!

Kram / Angelica

#2 - - Maria:

Det blir ju SÅÅ snyggt!!

KraM

#3 - - Sofia:

Vilken effekt! Kanonfint!



Sofia