Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Flower soft

Jag köpte en burk med Flower Soft på Göteborgsmässan
 för ca 1 år sen och den har stått nästan oanvänd fram till nu.

Enkelt kort med blombukett




Krysantemum Inkido
Minirosor Prima
Stänger med Flower Soft
Stämpeln -För att du finns- Inkido
3-D kuddar


Vintagebild från nätet.
Jag har fäst Flower Soft mitt i bilden
Öljett & band från Prickiform.

Här är det sjukstuga igen!!!!!
Lilla S har fått magsjukan. Bläääääääääääää.....värsta jag vet.
Jag har käkat vitpepparkorn och håller tummarna för att jag slipper bli smittad.
Tvättmaskinen går på högvarv och just nu ligger hon och sover.

Ha det gott!!

Kram

-KORT | |
#1 - - Helén:

Jättefint! Är det nåt pulver, det där flower soft?? Hur gör du för att få till det sådär?

#2 - - Fröken paj:

Fantastiskt fina kort du gjort! Din blogg är full av inspiration så jag kikar in här regelbundet. Jag är sugen på att prova sy en tygburk och du har ju gjort en jättefin sådan. Har du mönster till den eller har du gjort den på frihand kanske? Om du har mönster och vill dela med dig är jag intresserad. Ha det gott /Fröken paj

#3 - - VeronikaP:

Snyggt! Måste ta fram mitt Flower soft som jag fick från er!



Vi har också magsjuka här hemma. Jag och Axel har varit dåliga, Axel kräksjuka och jag andra magsjukan... Vågar nästan inte berätta att jag blev dålig dagen efter Värmlandsträffen. Hoppas att jag inte smittade någon........ pinsamt Men hur kan man veta?

#4 - - Maria:

Stiliga båda två. Blombuketten är sagolik! Flower soft vet jag nåt som heter och sett andra använda men det är nåt jag missat.

KraM

#5 - - BellaMios:

Men så sockersött!! Min stil verkligen, och den där idén med att slå in blommorna till fina buketter, den får jag nog allt lov att norpa!



Tack för din rara kommentar inne hos mig, jag blev sååå glad :)

#6 - - Helén:

Tack så himla mycket för länken! Det verkar jättehärligt att jobba med, det där Flower Soft! Tack så mycket även för kommentaren i min blogg, det betyder mycket när det kommer från någon som är så duktig som du!!

#7 - - AnnaF:

Hilma fint och annorlunda kort. Har aldrig sett så där. Du gör åxå annars väldigt fina kort och askar!!!