Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Förvaring till Spellbinders

Ikväll har jag sysselsatt mig med att göra en lätt förvaring till mina nya spellbinders.









Jag köpte några övningskörningskyltar på butiken idag.
Sen klippte jag upp foldrarna som spellbinders levereras i.
Sen byggde jag frontsida-övningskylt-baksida (med instruktioner)...osv
Använde sen en Bind-It-All för att sammanfoga allt till ett häfte.
Jag täckte baksidan av övningskylten med prickigt papper.
Köper jag fler är det bara att töja ut o-ringarna och fylla på.

Bara 3 dgr kvar till semestern:o)
Kram
-MALLAR | |
#1 - - VeronikaP:

Bravo! applåder



Övningskörningsskylt är ju perfekt - jag har funderat på vad jag ska använda!!

#2 - - Lotta:

Vilken bra idé till förvaring!!!

Helt klart något att ta efter när jag köpt mig lite spellbinders (för pengar som jag förhoppningsvis får när jag snart fyller år)

#3 - - Sofie:

Åh, smart!

#4 - - Miss CutiePie:

Himla smart!

Jag undrar om det går, det funkar inte med blogspot iaf, därför använder jag mig av http://4shared.com/

där du skapar ett konto gratis, laddar upp dina filer och får en länk att lägga på bloggen. Du kan på detta sätt även hålla koll på hur många som laddat hem dina filer. Rekommenderas!

#5 - - Lotta:

Men va smart, jag har precis suttit och funderat på hur jag ska förvara mina dies. Tror jag snor din ide. ;)

#6 - - Hegu:

Vilken jättefin förvaring!! Här är en till som gärna snor din idé!:) Men jag undrar var hittar man övningskörningsskyltar?

#7 - - Helén:

Så smart! Kanske blir en liftning här... har inte kommit på nån bra förvaring till mina Spellbinders och det börjar bli några stycken nu...

#8 - - Anna:

Hur smart som helst, detta kommer att kopieras, hoppas att det är ok.

//Anna