Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Blomma & Vattenkanna


Nu är det snart semester...imorgon efter jobbet är det dax. Ledig i 4 veckor varav 3 veckor som kommer att tillbringas i husvagn på vår årliga husvagnssemester. Ska bli så skönt. Inte en dator eller pyssel så långt ögat når (kanske köper en pysseltidning ;o). Känns bra att ladda batterierna. När semestern är slut är jag säker sprickfärdig av skaparlusta men tills dess ska jag bara njuta av dagen tillsammans med mina nära och kära.
Vi startar i Lidköping sen vidare till Jönköping-Borås-Grebbestad.

Här har jag gjort ett blomkort med tillhörande vattenkanna till Er, mina läsare!
Med en önskan om att ni alla får en riktigt härlig sommar.







Tack för besöket och ha det riktigt gott!
Kram

-KORT | |
#1 - - Maria:

Ååå så sött! Du är en baddare på att komma med nya grejer.

Sköt om dig i värmen!

KraM

#2 - - Lotta/ FruH:

Vilka roliga saker du har gjort! Har just varit på en runda inomhus och vattnat våra törstande blommor.

Ha en underbar semester i er husvagn!

Kram,

Lotta/ FruH

#3 - - Lisbet:

Det alltid like roligt att få titta in hos dig ochse alla härliga grjer du skapar.

#4 - - Sindra:

Wow! Vad fina grejer du gjort! Har du gjort mallarna själv?



Trevlig semester! :D

#5 - - Jessica:

Ha det riktigt skönt ni med.. Vi kanske hinner med att hälsa på er i Grebbestad när vi åker hem v. 30..

Hälsa la familia och njut av sommarn! Kram "Lill-siss"

#6 - - Anne (anness design):

Vilka ljuvliga kort! Jättefint verkligen. Hoppas du får en riktigt skön semester :)

#7 - - Anna Smid:

Åh, vilket gulligt kit!

Jönköping minsann, där bor ju nästan jag! I Borås missar du väl inte Magnolia-butiken?!

#8 - - L8:

Ha en riktigt mysig semester!!! Ser fram emot att få se allt spännande som du kommer att skapa när du är tillbaka med "nyladdade" batterier. hihi

Soliga kramar

L8

#9 - - lenislenis:

Wow! Så läckert!

Gillar oxå muffinskortet i inlägget innan!

Ha en underbar semester!

#10 - - Helén:

Men gud så söta!! Alltid snyggt med rosa, såklart! Ha en härlig semester! :)

#11 - - Anna på Annas Scrapbooking!:

Hej hej!

Hoppas allt är bra med dig:-)

Snygg vattenkanna. I love dots!!!!

Saknar dig o jag hoppas du kommer upp till Arvika snart:-)

#12 - - Sofia:

Hej!



Va mycket fint du gör! Kul med det nya prickiga samarbetet!!!

Hoppas semestern blir underbar!

Kram Sofia

#13 - - Yoli Design:

wowwww så sött! Helt ljuvliga små gottesker du gjort...



Kraaaaaaaaaam

#14 - - Angelica-Dolliver:

Som vanligt - du är helt enastående grym på det du skapar! Wow vilken läcker vattenkanna och tillhörande kort!

Hoppas ni får en riktigt härlig husvagnssemester!

Glad sommar, ha de bäst!

Kram / Angelica

#15 - - Marie:

Vilken fin vattenkanna, har du någon mall till den eller har du gjort den på frihand? Ha en trevlig semester så ses vi väl på skolan någon gång :)



ha det gott, kram Marie

#16 - - Heléne:

Ha nu en riktigt go semester! Så fina grejer du gjort, vattenkannan är ju för söt! Kram H.

#17 - - Ulrika:

Vilka otroligt söta alster!

#18 - - Helén:

Om du vill, så har du ett par saker att hämta på min blogg...

#19 - - Marja:

Hej Vännen hoppas allt väl! Jag har varit lite off..pga värk....menmen nu ska jag försöka mej på nya tag.

Såå sött kit du gjort!!

Kan du maila mej på [email protected] jag skulle vilja beställa namnbrickor av dig til i augusti



Kram i massor Marja

#20 - - Helén:

Är det inte slut på din semester snart? Jag saknar dina alster!!! hihi

#21 - - Beate:

Your watering can with matching card is too cute!

Hugs and smiles