Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Vinter SM

Dagen idag har gått i sportens tecken då företaget jag jobbar åt anordnar SM för samtliga vintergrenar i Karlstad den 31 januari - 1 februari 2009..... Mer än 700 deltagare från olika delar av landet som jobbar på samma ställe har kommit till stan och deltagit i Bowling, Innebandy, Curling, Badminton, Alpint, Bågskytte, Ridning, Sprintstafett, Längdskidor osv........Tog med mig dottern för att kolla in de tävlingar där mina närmaste arbetskamrater tävlade. Har varit en jättekul dag. Ikväll väntar banketten på Blue Moon Bar. Jag, M & A bestämde oss för att gå ut och svänga våra lurviga ikväll. Så nu ska jag rusa in i duschen och fixa till mig.
Ha en trevlig lördagskväll för det ska jag ha ;o)

Tack för besöket!!

-ALLMÄNT | |
#1 - - Maria:

Vilken härlig dag du har och har haft!



Kika gärna in till mig, jag har en minimini-postorderförsäljning.

Kramaria!

#2 - - Heléne R:

Det låter som om du har haft en kul dag! Hoppas kvällen blir riktigt, riktigt rolig också!