Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Konvoluttkort (norska)

Hittade beskrivningen i nya numret av Ett Trykk.
Det är jätteduktiga Anne Bodil som står för inspirationen.
Detta är en beställning till Maria som fyller 30 år till helgen.

Tack snälla Ulrika M för lånet av stansarna :o)



Inuti





Inuti vikningen har jag gjort en mapp att lägga pengar i.


Nu är det snart helg igen. Skönt!
Tack för ditt besök.

Kram

-KORT | |
#1 - - sari:

Så vacker & välgjord kort!!!

#2 - - Ulrica:

Hej Therese!



Jag tycker att du är en fantastisk skapare & har därför en liten present till dig i min blogg! ;) Vill ozå passa på att tacka för dina gulliga hälsningar! =)



Ha en bra dag, kramar!

#3 - - ulrika_m:

Åh så fint det blev! Det var fint redan när jag såg det sist, men sen dess har det ju dekorerats vidare till perfektion! Supersött!

#4 - - Christel:

Wow, vad snyggt! Såg oxå denna vikning i tidningen. ska me´prova!

#5 - - Marja:

Helt ljuvligt!!



Kram Marja

#6 - - Anna:

Vilket fint jobb du gjort, gillar bandet som är draget genom pappret.

//Anna

#7 - - Alexandra:

Hej hej! Nu påminner jag om mallen på konvolutkortet :) Såg även en ett mycket fint runt kort du hade gjort som idén kommer från Ett trykk, är de i samma tidning? Ses imorgon!