Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Dop x 2

Ikväll har jag knåpat ihop 2 snabba dopkort. Jag fick beställningen igår kväll och de ska levereras imorgon bitti.....snabba puckar.

Det har inte blivit så mycket pysslat denna vecka, har haft fullt upp med annat.
Imorgon åker vi hem till Mor & Far på god mat och Majbrasa.





Det gick lite fort där ett tag, så jag hann packa in dom i cellofanpåsar innan jag kom
på att jag skulle fota dem.

Tack så mycket för alla goa kommentarer och påhälsningar!!

Kram
-KORT | |
#1 - - eldh:

Åh, en Sixten! Bra smak. Fina kort du har gjort. Glad valborg! /Elin

#2 - - Catrin Andersson (Lillstrumpa):

Jättefina kort! Less is more...



Trevlig valborg!

#3 - - Lotta:

Häliga kort!!

Gillar dem.

Har länkat till dig och din beskrivning av tehållare i min blogg efter att jag testat att göra en... Hoppas det är ok!