Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Dt alster

För Pappersarken.

En påse som jag påbörjade på träffen i onsdags. Pappret är från Höstglede "sopptur" rött band med vita prickar, svampen är en egen juldekoration. Klänypa och God Jul hälsning. Nertill har jag fäst en flugsvamp som jag ritat själv. Den är fäst på 3-D kuddar.



Kanske skulle ta och fylla den med godissvampar, eller vad tycker ni?



Kortet har jag gjort av Cardstock och Kaiser Craftpapper. Stjärnbrads, röd spets, vit punchinella som jag har lortat ner lite med stämpeldyna. Fäste dubbelhäftande tejp under punchinellan och hällde glitter över så att det fäste i stjärnorna. Blompunch, silverstickles och rhinestones. Cardstocken under blommorna är infärgad med Distress Ink och vatten.
Bårdstämplarna köpte jag på mässan.






Önskar er en riktigt trevlig helg!
Kram

-BILDER | |
#1 - - Mill@n:

Vilka snygga alster du fått till!! Är jätteavis på svamppapperet...det hade varit perfekt till ett kort jag skall göra till en svampgalen kollega. Tack för inspirationen!

#2 - - ulrika_m:

Klart att det ska vara skumsvampar i påsen! (Mitt favoritgodis by the way). Otroligt fin på seoch kortet är ju bara så himla fint! Gillar verkligen uppviket med stjärnorna!

#3 - - ronjabus/Anna:

Vilken underbar påse och vilket fint kort!