Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Chokladdoppad Mandel

Ikväll gjorde jag och stora S chokladdoppad mandel, var ju bara tvungen att göra en snabb presentpåse av OH-plast.
God Jul stämpel från Pysselmyran, stämplad med StazOn dyna.
 Band från Magda´s
Egen etikett
Piprensare
Vet ej vart jultomtestämpeln kommer ifrån, har lånat den av Eva-Lena





-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Eva-Lena:

Vilken käck present :)

#2 - - Elin:

Supersnyggt! Du får komma hem till mig på glöggafton när du vill om du tar med dig den där påsen :D

#3 - - Lenalandis:

Vilken läcker present! Har du måtten hur du viker påsen. Jag har gjort påse av cardstock men det pappret är ju större. Gjorde brända mandlar med fotbollstjejerna men detta såg ju gott ut så det måste jag testa!

/Lena

#4 - - Lenalandis:

Ja det är jag igen...

Vad använder du för lim eller tejp?

Lena

#5 - - Linda:

Vad mysigt julig den blev!

Men jag vet inte om man skulle kunna äta upp innehållet.. Den är ju så snygg som den är :)

#6 - - Bimsan:

Så läckert! Både påsen och innehållet :)