Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Glömde.....

...I förrgår kom min chef och berättade att hon har förordat mig för en fast tjänst där jag vikarierar nu. Jag har en fast tjänst på en annan avdelning men har vikarierat på den nya i 1 år och 8 mån. Kändes otroligt bra. Jag stormtrivs på den nya avdelningen och vill inte för nåt i världen gå tillbaka till min gamla. Nu ska bara alla fack svara JA så är det klart.
:-)

-BILDER | |
#1 - - eldh:

Härligt för dig tjejen, håller tummarna! / Elin

#2 - - Jessica:

Va kul!! Hoppas allt går vägen.. Kram

#3 - - Marja:

Jag håller mina tummar och tår att du får jobbet!!

Tack för fina kommentarer i min blogg!!

Kram Marja

#4 - - Camillha:

Önskar dej lycka till med jobbet!

Vilka fina kort du gjort! Härliga färger!