Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Göteborg

Nu är det snart dax för pysselmässa i Göteborg. Vi är ett gäng på ca 50 pysseltokiga tjejer från Värmland som drar iväg på lördag morgon. VeronicaP har fixat med denna bussresa. Ska bli jättekul. Jag ska göra mig en namnskylt, vet inte riktigt hur den ska se ut än. TESA pysslar kommer det att stå iaf. Så om någon av er som besöker min blogg ser mig kom gärna fram och prata. Uppmanar er som ska dit att själva göra en namnskylt då jag besöker många bloggar men jag vet ju inte hur ni ser ut.

Igår fick jag mina egendesignade stämplar levererade.
Stort tack till Lilla Anna som styrde upp och fixade med alla inlämnade stämpelskisser.

Jag gjorde en grattisstämpel, en spindel på tråd, en handgjort av....., en Till: Från: och en pil.
Återkommer med alster med dessa stämplar.

Ha en bra dag
Kram från Therese




-ALLMÄNT | |
#1 - - stina ~maräng~:

Ni kommer garanterat att få en toppendag! Tyvärr blir det ingen mässresa för mig denna gången. Kommer hem från fjällen i helgen, så jag får bli på hemmaplan *ler*
Kram, Stina