Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Västervik

Hej! I fredags åkte vi vidare till Västervik och befinner oss just nu på Lysingsbadets Camping. En otroligt stor camping med mycket aktiviteter för både barn & vuxna. Mycket konstigt väder, ena stunden strålande sol och värme för att  sen 5 minuter senare ösregna och så fortsätter det under hela dagarna. Just nu är det sol och varmt!!

Här har vi precis ställt upp vagnen och fått upp tältet emellan skurarna





Otroligt fint servicehus/toalett

Foaljén




Köket



Matplats



Ingången till Poolområdet



Tog en tur till Centrum igår och hamnade mitt i en båtutställning





Igår kväll somnade sambon och lilltjejen vid 21-tiden så jag och stora tjejen tog en promenad runt området. När vi kom till Krabbes Krog mötte vi ett gäng MC-knuttar som vi stannade och pratade med. Otroligt trevliga grabbar från Åkersberga. Vi blev kvar ett tag och pratade och tog en öl eller 2..... (cola för S). Vi fick även svänga våra lurviga :0), mest S
Vi hade skitkul och  klockan rusade iväg. Vid midnatt gick vi hem. Vi som bara skulle ta en promenad!!
Nu har vi precis avnjutit middag på Restaurangen. S kollar Grease 1-2, C sover, lilla S ritar och jag passar på att uppdatera bloggen. Ska åka till Astrid Lindgrens Värld någon av de närmsta dagarna ooch det ser jag verkligen fram emot.

Ha det gott!!


-BILDER | |
#1 - - Carro:

Den campingen är toppen! Mina föräldrar har varit där några gånger på ca 10 år sen och den var toppen redan på den tiden. Var och hälsade på dem så jag kan intyga. =) ALV (Astrid Lingrens Värld) är ett toppenställe! Är bara 4 mil från mina trakter där jag växte upp, så på ALV har vi varit några gånger och lekt, busat och haft det bra! Hoppas ni får det lika bra som vi brukar ha det.

#2 - - Jessica:

Verkar va en kanoncamping ni hamnat på! Nu är vi hemma efter vår lilla semestertur som varit jättebra!! Kul att du o S var ute tillsammans o svängde era lurviga! Kramar till hela familjen från oss!

#3 - - TesaB:

Kul att se blider hemifrån! Brukar bada på lysingsbadet när jag är hemma. Det är fint där. Jag har aldrig sett något så fint kök nån annanstans. Än. Tråkigt med datorn! Hoppas att ni inte förlorar massa kort och annat viktigt!