Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

I´m back

Det har varit mycket pyssel för mig de senaste dagarna. I söndag var det vuxen+barn träff via VSSS. S följde med och pysslade för fullt. Bilder kommer senare.
Sen var jag och hälsade på Syrran och hennes studiecirkelsgäng i måndags. Sen var det sportlovsträff hos Anna´s Scrapbooking och S fick även följa med dit. Avslutade sen med scrapträffen som äger rum varje onsdagskväll.

Här är lite bilder:
Utmaningskort där blomstämpeln och en vit fjäder skulle vara med. Fick klura lite innan jag fick till det.
image189

LO-utmaning där vi fick en skiss att följa.
image190

Köpte ett album på Toy´s R Us som innehåller plastfickor till samlarbilder för barn. Jag satte på lite papper och bokstäver och vips så har jag ett album till mina ATC-kort.

image191

Albumet hade ett litet titthål längst ner till höger där en ATC kikar fram.
-BILDER | |
#1 - - Jessica:

Så fina pöjker det var på LO:n! Det var ingen öroninflammation för L.. Trevlig helg! Kram