Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Recept

Idag har vi varit ute och shoppat hela dagen. Just nu håller familjen på att spela Guitar Hero för fullt. Jag testade först och det gick faktiskt rätt hyfsat, till min sambos förtret :-)). Men jag vet att han kommer att ligga i hårdträning för att slå mig.

Jag köpte en receptlåda hos Anna´s i förrgår som jag altrade igår.
Jag tvingade mig själv att inte använda rosa-brunt som jag har snöat in på.
Det fick bli turkos-brunt istället. Jag köpte även ett alfabet fr CuttleKids som jag använde till texten.







Utav spillet fick det bli ett kort. Tack TesaB för tipset till bården längst upp.
Ugglan är en av Anna´s nya stämplar. Jag köpte även den stora ugglan.
Jag har använt mig av Word Window punchen för att skapa en textruta.




Det var allt för idag!



-ALTRAT | |
#1 - - VeronikaP:

Oj, oj vad fint!! Den där receptlådan ser inte fel ut, ska försöka få tag på en egen.

KOrtet är också jättefin, gillar färgerna, stämpeln, textrutan... ja, allt!!

#2 - - Ida (IddeGirl):

WOW!! Vilken fin låda du har gjort. Va tyungen att kolla runt lite till i din blogg för jag har aldrig varit här förut och oj va mycket fint du hade! Hit kommer jag absolut tillbaka!

#3 - - Åsa:

Jättesnygg! Det är så läckert med turkost och brunt! Hoppas du har många recept att fylla lådan med så att den kan sprida glädje i köket!

#4 - - Jessica:

Nice box! Diggar färgerna.. Puss!

#5 - - Anki T:

Jättesnygg låda, jag älskar kombinationen brunt-turkost!

#6 - - Madeleine:

Jättesnygg, gillar färgerna och alla små detaljer!

#7 - - Kicki:

Riktigt snygg låda!! Kanske man ska fixa en sån till alla receptkort man har på hög!!? :0)

Kram Kicki

#8 - - ulrika_m:

Jättefin receptbox och finfint färgval! Gillar alla detaljer, särskilt den lilla hängande fjärilen, den är ursöt!

#9 - - Lena:

Har du äntligen fått tag i din punch? Snyggt blev det! Hur gjorde du?

#10 - - Ulrika:

Vilken fantastiskt snygg låda! Så många fina detaljer att titta på!

#11 - - Pyttisens mamma:

Gud så mkt fint du har i din blogg!!! Jag gillar verkligen turkost och brunt, så det var en jättesnygg receptlåda! Vad är det för papper, det mönstrade med "ringarna" på?

#12 - - Diana:

Jättefin låda!! Härligt mysiga färger!

Ses på onsdag! Kram