Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Shopping

Handlade lite i helgen

image279
Så nu ska det förhoppningsvis blir skarpa bilder som jag lägger ut i fortsättningen.

Ska först få igång mobilt bredband på min nya

image280
 Min är snarlik denna, fast med fingeravtrycksläsare och lite annat smått o gott.

Ska även koppla in min nya

image281

Barnen har jag sysselsatt med ett nytt

image282
Med Singstar och Shrek den tredje.

Och för att det ska bli riktigt rent där hemma fick jag med mig en

image283

Tur att man fått lite årsbonus från företaget.

Nu återstår bara att få igång allt.

Kram Therese









-BILDER | |
#1 - - Anita:

Roligt med så många bra saker! Grattis Terese. Hoppas du hade en trevlig valborg. Kram Anita

#2 - - MalinZ:

Du har verkligen shoppat loss. Mycket roliga manicker... misstänker att du har en del att pyssla med nu.

Ha det gott vännen.