Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Möhippa

I Lördags hade vi möhippa för en gammal klasskamrat (S). Vi kidnappade henne på scrapmässan. Personalen vid insläppet utannonserade att det var en tjej i lokalen som skulle gifta sig och bad alla ge henne en applåd. Ni skulle sett minen på henne. Hon fick på sig ögonbindel och brudslöja.Utanför mässan väntade hela gänget som skulle med och vi drog upp till Herrhagen för att hon skulle få dreja hos Camilla Kvarnevik. Vi andra fick måla en varsin äggkopp. Sen packade vi in oss i bilen och drog till Vero för att äta lite lunch. Efter detta var det dax för lite avkopplande massage för S. På Aqua fick hon en HotStone Massage under 1 timme. Några av oss drog genast upp till mässan igen för vi fick ju inte tid att shoppa ordentligt på morgonen. Sprang runt som skållade råttor och letade bland stämplar, papper , brads och allt annat. Sen tillbaka och hämtade upp S för att dra vidare hem till en annan S. Där fick hon manikyr, ansiktsmask och blev sen sminkad av en tjej som är perukmakare/maskör. Vi åt och drack gott. Det vara många berättelser och skratt under kvällen och jag tror att hon var jättenöjd. Nu stundar bröllopet den 10/11. Och jag sänder mina lyckönskningar.

Ett julkort jag gjorde igår kväll

image26
-BILDER | |
#1 - - anna-karin - Koy:

Åhh den "kidnappningen" såg jag där på mässan *ler*

Hade nästan precis kommit in då, så jag och min kompis stod vid "kassan" *ler*
Hoppas er vännina blev förvånad och mycket glad över detta påhitt från er ;-)